DIGI apmācības
Projekta investīcijas mērķis ir nodrošināt Latvijas Republikā reģistrētus sīkos (mikro), mazos, vidējos un lielos komersantus ar digitālajām, robotizācijas un automatizācijas pamatprasmēm, digitālo pārveidi un digitālajām inovācijām, tai skaitā prasmēm, kas sekmētu eksporta veicināšanu, augsta līmeņa digitālās pārvaldības pamatprasmēm uzņēmumu vadības līmenī un prasmēm digitālo tehnoloģiju izmantošanai dažādos uzņēmējdarbības procesos.
Vieglās rūpniecības un saistīto nozaru
digitālo prasmju apmācību projekt
Uzzini, kas ir “Vieglās rūpniecības un saistīto nozaru digitālo prasmju apmācību projekts”, par projekta īstenošanu un projekta galvenajiem mērķiem, kāda ir projekta mērķa grupa un finansējuma atbalsta intensitāte, kā arī iespējamās apmācību jomas!
Digitālo apmācību jomas
Kādas apmācības piedāvā apgūt projekta ietvaros? Tās ietver jomas, kas uzlabo un attīsta ikdienas darba procesus gan pakalpojumu sniegšanā, gan produktu ražošanā, tostarp digitālo mārketingu, programmēšanu, datu apstrādi un uzglabāšanu.
Digitālās attīstības ceļa karte
Kas ir Digitālās attīstības ceļa karte? Kādu informāciju ietver Digitālās attīstības ceļa karte? Kā iegūt Digitālās attīstības ceļa karti? Atbildes uz jautājumiem un pakalpojumu nodrošina Eiropas Digitālo inovāciju centri (EDIC) – daļa no ES programmas “Digitālās Eiropas programma”.
Komersantu pieteikumu iesniegšana un izskatīšana
Vai uzņēmuma darbiniekiem nepieciešama digitālā attīstība? Kur un kā iepazīties ar apmācību satura un procesa nodrošināšanas piedāvājumu? Ar ko sākt savu ceļu atbalsta programmā? Video materiālā iekļauta informācija par nepieciešamo apmācību procesu uzsākšanai.
Apmācību vajadzību identificēšana
Lai noteiktu apmācību vajadzību darbiniekiem, kas saskan ar uzņēmējdarbības mērķiem, identificēšanas procesam jāpieiet pārdomāti, strukturēti, mērķēti. To var veicināt atbildes uz jautājumiem – kas darbiniekiem jāprot, kā apgūt nepieciešamo, kas jāzina par zināšanu līmeni, kā pārbaudīt un nostiprināt iegūto zināšanu un prasmju rezultātu.
Mācību plāna sastādīšana
Pirms apmācību uzsākšanas ir svarīgi pārliecināties, vai ir organizētas visas vajadzīgās formalitātes, kā arī mācību plāna sastādīšanai ievākta nepieciešamā informācija. Gadījumā, ja vēlamās mācības nav projekta piedāvājumā, ir iespējams vienoties ar asociāciju, ka tā veiks izvēlēto apmācību iepirkumu. Uzziniet, kāda informācija jānosūta asociāciju, piesakot sava uzņēmuma darbiniekus apmācībām!
Mācību norise
Pēc mācību plāna sastādīšanas uzņēmums ir gatavs mācību procesam. Uzziniet, kādas ir prasības mācību norisei, kā tiek organizēta mācību gaita un mācību novērtējums noslēgumā.
Finansējuma atbalsta saņemšana mācībām
Maksājuma pieprasījums tiek iesniegts reizi 6 mēnešos. CFLA izskata un apstiprina maksājuma pieprasījumu un komersanti saņem līdzfinansējumu no mācību maksas, atbilstoši savai atbalsta intensitātei.
Digitālais mārketings
Digitālais mārketings ietver produktu, pakalpojumu vai zīmola reklamēšanu, izmantojot digitālās tehnoloģijas un kanālus. Mūsdienās sociālie mediji bieži ir vieta, kur klienti uzdod jautājumus vai dalās atsauksmēs, tādēļ izpratne par digitālo mārketingu palīdz labāk komunicēt ar klientiem un izmantot digitālās platformas potenciālo klientu piesaistē. Digitālā mārketinga instrumenti un projekti ir attīstījušies ļoti plaši, tādēļ zināšanu un prasmju apguve palīdz uzņēmumam palielināt konkurētspēju un pielāgoties mūsdienu tirgus prasībām.
Uzņēmējdarbības procesu digitalizācija
Uzņēmējdarbības procesu digitalizācija ietver digitālus risinājumus, kas automatizē un uzlabo uzņēmējdarbības procesu efektivitāti, tādējādi uzņēmums var optimizēt iekšējās darbības, radīt jaunus ieņēmumu avotus un rast jaunas iespējas. Zināšanas par digitalizāciju visvairāk nepieciešamas vadītājiem un tehnoloģiju speciālistiem, mūsdienās tās ir būtiskas visos uzņēmuma līmeņos, lai nodrošinātu, ka visi darbinieki spēj efektīvi izmantot jaunās tehnoloģijas un rīkus. Daži no būtiskākajiem digitalizācijas ieguvumiem uzņēmumam ir paaugstināta efektivitāte, izmaksu ietaupījums, uzlabota lēmumu pieņemšana un klientu pieredze, kā arī ciešāka komandas sadarbība.
Kiberdrošības un tās specializācijas apmācības
Kiberdrošība ir pasākumu, tehnoloģiju un prakšu kopums, kas aizsargā datorus, tīklus, programmatūru un datus no kiberuzbrukumiem, neatļautas piekļuves un bojājumiem. Tā ir būtiska gan individuāliem lietotājiem, gan uzņēmumiem, gan valsts iestādēm, lai nodrošinātu datu un sistēmu drošību.
Kiberdrošības galvenie aspekti ietver tīkla drošību, informācijas drošību, lietotāju identitātes un piekļuves pārvaldību, operētājsistēmu un programmatūras drošību, incidentu reaģēšanu, sociālās inženierijas novēršanu.
Ražošanas procesu automatizācija un digitalizācija
Lai automatizētu un digitalizētu ražošanas procesus ir nepieciešamas zināšanas un prasmes, lai ieviestu un pārvaldītu katram procesam atbilstošas tehnoloģijas. Šajā jomā ietilpst automatizācijas tehnoloģijas, datu pārvaldība, vadības sistēmas un to integrācija, mākslīgais intelekts un mašīnmācīšanās, kā arī kiberdrošība. Šī joma kļūst arvien būtiskāka, lai uzņēmumi varētu konkurēt globālā tirgū, samazināt izmaksas un paaugstināt ražošanas efektivitāti. Apmācības šajās jomās palīdz uzņēmumam iegūt konkurences priekšrocības un veicina inovāciju ieviešanu.